Only a few weeks left! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu Only a few weeks left! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Only a few weeks left!

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Maart 2014 | Australië, Biloela

Er is al een aantal keer gevraagd waar me volgende blog blijft en ik ben ook al een paar keer begonnen, maar vervolgens gestopt met schrijven omdat ik gewoon niet veel te vertellen heb. De afgelopen maand was best wel saai, het is allemaal heel 'gewoon' nu. Natuurlijk doe ik wel leuke dingen, maar om dit nu de hele tijd in mijn blog te schrijven: 'Vandaag ging ik koffie drinken ook ben ik weer naar de bioscoop geweest. Verder lig ik in de zon in mijn pauze en als het regent lig ik op bed series kijken.' Kan me niet indenken dat dat nu zo spannend is.

Maar nu heb ik wel wat te vertellen... Ik heb een MacBook gekocht! Hoe tof!! (Naja, ik vind het heel tof, haha) Of het heel slim is aangezien ik straks ga reizen en me Mac niet eens mee neem en ik nu net genoeg geld heb om te reizen... Maar dat maakt me niet uit want ik ben helemaal happy! Het is hier veel goedkoper dan in Nederland, bespaart me iets van 500 euro. Ik dacht alleen wel dat het helemaal dezelfde zou zijn als in Nederland, totdat ik nu het euro teken wilde gebruiken.. Die kennen ze dan weer niet.

Een ander leuk puntje om te vertellen is dat ik met Josie naar Bali ga op 28 maart! We blijven maar zes dagen, maar het is wel even een lekkere vakantie. (Tenminste dat hoop ik want het weer ziet er heel kut uit ....) Dus nu hoef ik nog maar twee weekjes te werken en dan lekker relaxen in een hotel met een rooftop pool! Als ik dan terug kom vanuit Bali zijn er nog maar drie werkweken en dan REIZEN! Ik kan niet wachten, leef er nu ook echt naar toe. Deze week ga ik met Lisa onze east coast tour boeken. 28 dagen waarin we heul veul plaatsen willen bezoeken. Misschien wordt het iets te veel van het goede, maar ik denk dat we ons er wel doorheen slaan!

Afgelopen week heb ik lekker in Hyde Park doorgebracht want het was echt super weer. Koffie gedronken met een Engelse. Tjonge jonge dat is toch wel een ander soort Engels hoor, moet me er dan ook echt op concentreren. De uitdrukkingen zijn ook heel anders dan de Australische.. En laat ik die nu net pas begrijpen.

Vrijdagavond ben ik met Josie en B naar Man Power - Australia's best males strippers geweest! O mijn god, wat een happening. Al die gillende vrouwen.... EN ik moet zeggen dat ik ze niet eens zo goed vond. Ik heb natuurlijk de film Magic Mike gezien en daarom verwachte ik er heel wat van. Helaas konden deze mannen niet heel goed dansen, ze liepen rond in g-strings en ze deden allemaal hetzelfde. Al met al heb ik me die avond prima vermaakt en na afloop natuurlijk even met die ontblote bovenlichamen op de foto geweest (Mijn oma zou trots op me zijn!! :) En jaloers denk ik ... haha).

Gister met Susanna naar een dierentuin geweest. Daar kunnen de dierentuinen in Nederland niet aan tippen. Na vier uur rond lopen hebben we nog niet eens alles gezien! Gelukkig kwamen we net op tijd thuis want het begon me toch te onweren en regenen! Vandaag was het niet heel veel anders. Dus een dagje op bed met series is wel erg verleidelijk.

Als ik straks ga reizen heb ik vast wel wat meer te vertellen, maar meer dan dit kan ik er helaas niet van maken.
Geniet daar in Nederland van het mooie weer & tot me volgende blog :)

Kus Linda

  • 16 Maart 2014 - 08:16

    Elianne:

    haai linda!

    Je zegt dat je niet goed weet wat je moet schrijven, maar het is leuk dat je het dan toch doet :)
    Want als je weer in nl bent, kan ook jij je verhaaltjes terug lezen en dan zal je deze geschreven avonturen alles behalve zaai vinden! :-)

    gaaf.. Bali!
    heel veel plezier en succes met het afscheid van het gezin!
    liefs

  • 16 Maart 2014 - 13:49

    Trijn:

    dag Linda fijn om iets van je te lezen,net wat je zegt alles is dan gauw weer gewoon .maar je hebt iets moois om naar uit te kijken,wens je nog veel plezier met het reizen.voor je het weet is de tijd om.dikke kus ook van opa .

  • 16 Maart 2014 - 17:37

    Anita:

    Hoi hoi, wederom leuk om te lezen hoor! Lekker vooruit zicht heb je, geniet er van. Overbodige woorden haha. Foto's blijven ook leuk en welkom. Liefs en groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 19556

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: