Zon, zee, strand en heel veel wandelen - Reisverslag uit Manly, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand en heel veel wandelen - Reisverslag uit Manly, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand en heel veel wandelen

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 November 2013 | Australië, Manly

Dag lieve familie, vrienden en andere mensen die me blog lezen! :)

Officieel is het vandaag de laatste dag dat we in het hostel verblijven met zijn allen. Een aantal gaan na vandaag zijn/haar eigen gang om de reis te vervolgen. Zoals ik in mijn vorige blog al heb gezegd is dat ik hier nog vijf nachten blijf. Morgen heb ik een gesprek met Janelle om alles even door te spreken. Ik hoop dus zaterdag in het gezin te komen.

Vrijdagavond zijn we met een clubje naar Sharkbar geweest. Daar was een Halloweenfeest. Wij wisten hier natuurlijk niets van, dus we hadden ons ook niet verkleed. In de Sharkbar was een super toffe band! Allemaal verschillende muziek, maar echt heel tof!

Zaterdag hebben we samen met Al (een touringguide waar Australian Backpackers veel mee samen werkt) een tourtje gedaan naar Palmbeach. Tussendoor hebben we een aantal stops gemaakt en een stuk gelopen. Zo zijn we langs huizen gekomen van minimaal 2 miljoen. En wat een kasten van huizen!!!! Direct aan het strand, eigen zwembad en een huis van meerdere verdiepingen. In Palmbeach staan de grootste huizen. Zo is er een tijdje geleden een huis van 11,2 miljoen euro verkocht! Al wist hier alles van en kon ons die ook allemaal laten zien. Het gekke was aan die dure huizen in de bergen dat ze allemaal een lift hebben om bij het huis te komen ... Stel je voor dat je veel moet lopen ........... We hebben hierna nog ergens wezen kajakken of standup peddling gedaan. Samen met Lisanne ben ik in een kajak geweest, erg goed ging dit natuurlijk niet, hehe. Overal staan openbare bbq's. Al heeft voor ons een lunch gemaakt & het was lovely!

Gisteren hebben we een pokke eind gelopen.. We zijn om elf uur weggelopen en om twee uur/half drie kwamen we aan op een strandje waar we konden zwemmen. Het was echt bloody hot, maar wat een super uitzicht kreeg je er voor terug! We konden over heel Sydney kijken (wat echt heel ver is, want Sydney is HUGE!).

Alles is echt super geregeld door de organisatie en de groep is ook echt tof! Er zullen altijd wel een aantal mensen zijn waarmee je minder een klik hebt of minder mee praat, maar over het algemeen hebben we een hele leuke groep!

Gelukkig heb ik nog geen rare enge harige spinnen gezien. Wel heb ik heel wat kakkerlakken gezien.. Vooral laat op de avond (is mijn straf denk ik wanneer het zo laat maak, hihi)

XOXO

  • 04 November 2013 - 07:06

    Bea:

    He Linda,
    Weer een leuk stukje geschreven, en zo te lezen en de foto's te zien heb je het goed naar de zin en vermaak je je prima. Geniet er van en bedankt voor het verslag en de foto's. Tot een volgende keer.

    groetjes Geert, Bea, Kevin en Ricardo ( Ricardo vind het leuk af en toe een berichtje op zijn tel. te krijgen van jou, helemaal trots)

  • 04 November 2013 - 08:15

    Ma:

    Zou leuk zijn in zo'n huis te kunnen werken als au pair haha. kus

  • 04 November 2013 - 08:58

    Anita:

    Hoi hoi,

    Ik heb weer genoten van je verhaal! Heerlijk al die nieuwe dingen!
    Have fun, knuffels

    Anita

  • 04 November 2013 - 10:05

    Barbara:

    Hoi Lin,

    Leuk verslag je weer! Zo te zien heb je het daar echt super en doe je leuke dingen!
    Gaaf hoor, kijk uit na je volgende verslag! Hopelijk kan je snel in een leuk gezin aan het werk!

    Dikke kus,

  • 05 November 2013 - 09:50

    Willy Luttenberg:

    Hoi Linda

    Heel veel plezier en succes gewenst in het mooie Australie
    Ik wens je een fantastische tijd als au pair toe in een mooi gezin

    Groetjes:
    Willy (Een collega van je vader)

  • 12 November 2013 - 13:32

    Dennis:

    Are you actually drinking beer????

  • 17 November 2013 - 11:42

    Alice Lijster:

    Hoi Linda, wat een leuk verslag. Leuk geschreven! Gelukkig heb je het naar je zin.
    Hoop dat het lukt met het gezin en ik blijf je verslagen lezen.
    Een hele fijne tijd toegewenst!
    Groetjes Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 19605

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: