En toen waren er nog maar vier! - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu En toen waren er nog maar vier! - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

En toen waren er nog maar vier!

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 November 2013 | Australië, Queenscliff

We zijn nog met een klein clubje over! Van de 20 backpackers uit de groepsreis zijn er nog vier over... Wel raar om 'thuis' te komen en er zit niemand die je kent in de achtertuin om even te bespreken wat je hebt gedaan. Gelukkig zijn de drie anderen die over zijn echt super gezellig! Met Lisanne ben ik vandaag naar de Mall geweest (4e keer al deze week!) Alles is al in de kerstsferen en ik kan er gewoon niet aan wennen! Super raar om 'Dreaming of a white christmas' te horen, terwijl het 25 graden is! Het is wel goed te merken dat de mensen hier veel meer met kerst hebben dan in Nederland. Echt ALLES wordt versierd en er zijn gewoon winkels die alleen maar kerstartikelen hebben.

Toen ik gister was begonnen met schrijven waren er nog vier mensen van onze groep, nu zijn het er nog maar drie! Heel raar om zo over te blijven. Lisanne en Wesley blijven nog een nachtje extra en dan ben ik woensdag en donderdag nog alleen over. Vanmiddag heb ik als het goed is een interview, hoe laat weet ik alleen nog niet. Gisteravond kreeg ik een smsje van Jenelle dat zij ook een gezin heeft gevonden. Zo heb je niets en zo heb je er twee! Ik moet wel zeggen dat het gezin van vanmiddag me meer trekt dan het andere gezin, maar we zullen het zien! :)
Het regent nu al twee/drie dagen. Had dus ook in Nederland kunnen zitten. Maar goed, morgen wordt het droog en weer 30 graden!

Xoxo

  • 12 November 2013 - 08:45

    Bea:

    Ik hoop Linda dat het interview goed verlopen is en dat je een goede keus gaat maken. Leuk van gisteren om zo even een spelletje te doen. Je moet wel af en toe even oefenen met de nederlandse woordjes, om het niet te verleren.
    groetjes Bea

  • 12 November 2013 - 12:24

    Ma:

    Hee Lin, net van je gehoord dat het gesprek niet is doorgegaan. Morgenavond herkansing. Nog even geduld dus. Maar je geduld is de afgelopen week wel meer op de proef gesteld dus dat zal wel goed komen. xx

  • 12 November 2013 - 21:09

    Henk De Jonge:

    Ik heb al tegen je vader gezegd dat ie maar een zak geld over moet maken. Kan je nog rustig een weekje vakantie vieren. Hopelijk heb je gauw een leuk gezin. Groetjes.

  • 12 November 2013 - 22:08

    Pa:

    Hoi hoi schatje luister maar niet te veel naar Henk hoor. In ieder geval niet naar zijn verhaal over die zak met geld. ha ha. Maar dat je er van moet genieten daar heeft hij gelijk in.
    Hoop dat het vandaag super goed gaat met het vinden van een leuk en gezellig gezin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 19573

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: