HE-LE-MAAL NIETS! :) - Reisverslag uit Manly, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu HE-LE-MAAL NIETS! :) - Reisverslag uit Manly, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

HE-LE-MAAL NIETS! :)

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 November 2013 | Australië, Manly

Ik had niet verwacht dat het 'niets doen' me zo goed zou bevallen. Normaal gesproken kan ik er niet goed tegen dat ik alles op een slakkentempo kan doen en ben ik altijd opzoek naar iets nieuws om te doen. Wat dat aan gaat pas ik me goed aan aan de Australiërs - No worries! :)

In de tijd dat ik hier zat had ik nog niets gehoord van de vrouw die over de au pairs gaat. Dit vond ik best wel vervelend omdat ik dus ook niet weet waar ik naar toe ga. Na een aantal keer Marleen van AB lastig te vallen, heeft vandaag Jenelle contact met me opgenomen. Vrijdag komt ze naar het hostel toe en dan hebben we een kort gesprekje en als het goed is heeft ze dan ook een aantal gezinnen al geselecteerd. Hoogstwaarschijnlijk kan ik dan na het weekend daadwerkelijk in het gezin. Dat betekent dat ik dit weekend moet gaan kijken. Ik houd jullie op de hoogte :)

Ik heb twee dagen geleden gesurfd! Ik wist dat het moeilijk en zwaar zou zijn, maar nu weet ik dat het nog twee keer zo moeilijk en zwaar is. De stroming en wind waren heel erg sterk en dat maakte het nog veel moeilijker. Papa stuurde al een berichtje: 'Je bent vast een natuurtalentje!' Nou dat viel dus vies tegen, want dat was ik absoluut niet! Ik heb maar een aantal keer kunnen staan en dat ging niet op de meest soepele manier! De bedoeling is dat je in één beweging van een liggende houding naar een staande houding kan. Nou, ik zal je dus vertellen: IK KAN DAT NIET ZO SOEPEL :). Gelukkig was ik niet de enige die het niet zo goed kon. Ik weet wel na deze surfles dat ik eerst niet zo'n surfschool wil gaan doen. Misschien dat ik ergens nog een leuke Australiër tegen kom die me wil leren surfen, maar ik ga er geen €500 voor betalen, want ik heb er niet echt gevoel voor. Vandaag heb ik wel echt super veel spierpijn, dus ik heb wel mijn best gedaan!

Vandaag ben ik in plaats van met vrouwen met mannen naar een shoppingmall geweest! Ik dacht dat wij vrouwen twijfelkonten zijn, maar mannen kunnen er ook wel wat van! Het was daarentegen wel heel erg gezellig! Toen we weer 'thuis' waren ben ik meteen maar even begonnen met mijn CV. Wat ik toen erg leuk vond is dat Peter, Selma & Aylin me even gingen bellen vanuit Nederland! Echt super tof om af en toe even van iemand te horen. Dus mocht je een keer willen Skypen, let me know! Barbara staat iig morgen al in de planning :).

Ik heb trouwens ook nog weer wat nieuwe foto's toegevoegd aan mijn vorige blog, want dat was niet helemaal goed gegaan. Pappie en mammie, mochten jullie nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel foto's willen zien, jullie mogen me altijd VIP maken op waarbenjij.nu (A) Dan kan ik meer foto's posten.

DIKKE KUS TO YOU ALL

  • 06 November 2013 - 09:10

    Barbara Martens:

    JAAAAAAA, IK WIL HEEL GRAAG MET JE SKYPEN!!

  • 06 November 2013 - 09:18

    Ilona:

    He Linda

    Als je nou wel die Australiër vind neem hem dan
    Mee naar Nederland misschien kan die hier ook nog
    Wat mensen wat leren

  • 06 November 2013 - 09:47

    Bea:

    Je doet goed je best, dit is al je vierde verslag, en ik lees ze met veel plezier.
    groetjes van ons allen.

  • 06 November 2013 - 10:54

    Jen:

    Ja skypen is erg leuk. Lijkt of je een beetje dichtbij bent. Hopelijk lukt het met het gezin, wel jammer dat het zo lang moet duren. xx

  • 06 November 2013 - 12:23

    Pa:

    Hoi schatje leuk dat het nog niet verveeld, maar het wordt denk ik wel tijd dat je in een gezin komt want daarvoor ben je daar.
    we blijven je volgen en bellen binnenkort nog wel.
    Love you en miss you very much.
    Groetjes Pa

  • 06 November 2013 - 23:06

    Anita:

    Hallo meisje, heerlijk verhaal waarbij ik zelf beelden heb bedacht :-). Misschien zie ik je nog even als je met Babs aan het skypen bent. Liefs

  • 08 November 2013 - 05:53

    Wendy:

    Leuk Lin!
    En je kan altijd nog stand up peddling doen, da's hier in Hawaii helemaal hip.
    Ik denk inderdaad voor de mensen die niet heel goed zijn in surfen! ;)
    Have fun nog en geniet van elk moment!
    xxx

  • 08 November 2013 - 11:40

    Marissa:

    Heeeeeéj chicky...

    Ik lees net op fb dat je tot nu toe nog gezin hebt gevonden. Ik hoop voor je dat je die heel gauw
    gaat vinden! :) Hopelijk heb je dit weekend het interview.
    Leuk om te zien en te lezen dat jij je daar heel goed vermaakt! :) Ik zie elke keer mooie foto's voorbij komen! :) Erg leuk!
    Geniet nog eventjes van de vrije tijd die je hebt! Hopelijk kan je gauw aan de slag als au pair!

    Heeeeeel veel liefs van ons!
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 19611

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: