Just enjoy my time in Australia! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu Just enjoy my time in Australia! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Just enjoy my time in Australia!

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 Januari 2014 | Australië, Biloela

Voor mijn gevoel heb ik vorige week nog geschreven, maar nu zie ik toch dat het twee weken terug is. Even een samenvatting van me twee weken. Echt heel veel maak ik niet mee, maar toch wel wat leuke dingetjes...

In het weekend van 5 januari zijn er toch best wel weer veel mensen weg gegaan of mensen die nog steeds weg waren. Ik was toen best wel wat down doordat je iedere keer vriendschappen opbouwt en ze vervolgens weer gaat verwaarlozen omdat je elkaar voor maanden niet gaat zien. Veena vond me er zo beroerd uit zien dat ze me bijna heeft gedwongen om op een datingssite te gaan, gewoon om te kletsen. Dit heb ik dan ook gedaan en in twee dagen stond ik in de top 100 omdat ik zoveel ´kisses´ ontving. Het klinkt wel leuk zoveel reacties en het is ook goed voor je ego wanneer je dat krijgt.. Alleen het waren voornamelijk mannen van 35+ en veel uit Pakistan/India. Dus dat voelde niet zo heel prettig. Uiteindelijk met twee wat gesproken en dat was best wel gezellig. Dus die vrijdag een drankje gedronken met één... Nou dat ging em niet worden want ik begreep de helft wat hij zei en daarbij kwam dat hij 1.72m was... En dat is een beeeeeetje te klein voor mij met me 1.76m.. Zaterdag stond een date met een ander gepland. Op de foto zag ie er echt uit als future-husband-material.. Totdat ik hem in het echt zag... Hij kwam er aanlopen met zijn armen zwaaiend, een skinny jeans en een shirt met een beste V-hals.. Het voelde serieus dat ik met een vrouw aan het daten was. Dus nee, dit werd hem ook niet. Vervolgens heb ik mijn account maar weer verwijderd omdat dit nou niet echt iets is voor mij (en ik al geen voorstander was toen Veena me er op wilde hebben!).
Die zaterdag heb ik ook gemeet met Sarah en Fieke! Super leuk om die meiden weer te zien nadat ze 2,5 maand hebben gereisd. Weer helemaal bijgepraat en toen afscheid genomen van Fieke omdat ze weer naar Nederland ging.

Vorige week heb ik een rustig weekje gehad. In iedere pauze heb ik geslapen want ik was zooo moe! Het was ook zo warm, dus dan voel je je niet echt heel veel fitter. Op maandag en dinsdag heb ik de Golf and CountryClub koffie gedronken. Twee dagen moest ik drie uur lang wachten totdat Ollie klaar was met golfles. Maandag had ik de tweeling bij me. Dat was echt een hel. Dinsdag was is alleen en heb ik drie uur lang in de zon gezeten! Erg vervelend - bruin (naja rood) worden, koffie drinken en nog betaald krijgen ook! Mijn leven als au pair is zoooo zwaar!

Ook nog gezellig met Babs thee gedronken. Na twee uur kletsen moesten we toch maar eens een keer ophangen.

Die vrijdag zou ik in eerste instantie alleen met Johanna naar The Oaks gaan. Dit is een restaurant/bar in Neutral Bay met veel locals. Uiteindelijk zijn er ook nog drie Deense meiden, één uit de US en één uit Duitsland mee geweest. Echt een hele leuke avond gehad en die meiden zijn ook echt tof. Zondag ben ik met Josephine (Deense) naar Balmoral Beach geweest. Dit is echt een super mooi strand.

Gister heb ik gesport samen met Josephine en dit willen we toch wel vaker gaan doen! Ze is lekker gemotiveerd dus dat werkt voor mij ook wel goed. Ik heb nu gewoon al weer zin om morgen te gaan sporten. Het moet niet gekker worden! Haha.
Donderdagavond kan ik weer ergens babysitten, dus weer wat extra geld verdienen.

Nu ik me verhaal beetje terug lees merk ik wel dat ik echt vrij weinig doe om over te schrijven. Dus sorry voor me saaie verhaal! haha.

KISSES

  • 21 Januari 2014 - 08:54

    Bea:

    He Linda, leuk om weer iets te horen van je. Maar ik ga er wel van uit dat je zo langzamerhand al bijna net zo bruin bent als onze kids, of is dat niet zo? Je schrijft dat je rood bent geworden. Dus doe je best nog even.
    groetjes van ons allen
    xxx

  • 21 Januari 2014 - 12:25

    Anita:

    Hoi Linda,

    Misschien was het dit keer niet zo spectaculair maar het blijft leuk om wat van je te lezen hoor!
    Op tv zien we branden in Australié.Het is veel veel warmer bij jou dan bij ons haha.
    Hebben ze geen tv progamma waaraan je mee kunt doen, aupair zoekt Aussie.
    Mag ik vast niet schrijven van je ouders, grapje!
    Houd je taai meissie.

    Liefs,
    Anita

  • 21 Januari 2014 - 19:59

    Barbara:

    Hee Lin!

    Lekker hoor die pannekoeken op de foto! Als je terug bent in Nederland wat nog wel ffies gaat duren dan ga ik pannekoeken voor je bakken in mijn eigen huisje... Of nouja denk dat je liever hebt dat Stefan dat doet dan zijn ze misschien ook nog te eten!

    Zo te zien waren je date's niet echt een succes dus! Misschien toch maar op een andere manier proberen?

    Tot horens! (L)

  • 04 Februari 2014 - 15:35

    Willy:

    Nou Linda

    Deze keer misschien niet zoveel spectakel en avontuur, maar dat houden we dan wel weer tegoed hè .
    Het was weer mooi om te lezen , en ja ... die pannekoeken die doen het altijd goed hè. Wens je weer veel succes met je volgende avonturen en de bijbehorende verhalen ... we lezen het vanzelf wel weer .
    Je moet maar rekenen dat wij nu al blij zijn met een zonnetje met een temperatuur van plm. 7 graden.
    En dan moet die horrorwinter hier nog losbarsten .. Dan kom ik liever daar naar toe .... heerlijk in het zonnetje , kan ik mijn oude vriendin Sanne eens een keer bezoeken in Mogilla .... en dat is nog wel weer een hééééééél end bij jou vandaan.. Nou groetjes maar weer .. Morgen weer aan het werk ... zal je vader de groeten doen als ik hem zie ..
    Bye bye en de groetjes uut Heino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 19563

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: