Genieten tijdens mijn jaar afsluiting! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu Genieten tijdens mijn jaar afsluiting! - Reisverslag uit Biloela, Australië van Linda Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Genieten tijdens mijn jaar afsluiting!

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 December 2013 | Australië, Biloela

Op dit moment is het 19.16uur, nog vier uur en 44 minuten voordat bij mij het nieuwe jaar gaat beginnen. Samen met Wesley en Lisanne (en duizenden met ons) lig ik sinds één uur bij een baaitje te genieten van gezelligheid, muziek en een drankje. We genieten van de laatste uren van 2013. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Heb afgelopen jaar erg genoten van alle nieuwe dingen. Terwijl ik normaal gesproken ergens snel bij weg zou lopen, heb ik nu juist besloten om het gewoon te doen. In juli ben ik afgestudeerd aan de Pabo en vervolgens een grote beslissing genomen. Ik denk sowieso dat dit de beste beslissing is geweest: naar Australië gaan in plaats van studeren. Voor mij is dit erg goed geweest om volwassen te worden en ook te zien hoe andere mensen naar dingen kijken en hoe zij dingen handelen. Ik tref het heel erg met mijn hostfamily, met de oma kan ik nu beter dealen, dus nu gaat het echt super!
Ik ben aan het genieten van alles wat ik zie en wat ik meemaak. Maak nieuwe vrienden waarmee ik echte toffe dingen doe.

Ik wil iedereen een heel goed uiteinde wensen! Vanavond drink ik er 1 op mezelf en me lieve vrienden hier. Morgenochtend tien uur drink ik er 1 op jullie!

Hele hele hele dikke kus vanuit het mooie warme Australië!

  • 31 December 2013 - 10:14

    Geert:

    He Linda veel plezier de laatste uurtjes van 2013. groetjes en een dikke kus van Geert

  • 31 December 2013 - 10:22

    Bea:

    Linda ook de groetjes van Kevin, Ricardo en mij. Doe rustig aan.
    groetjes Bea

  • 31 December 2013 - 10:29

    Pa En Ma:

    Lieve Linda,
    Toen je ons belde was ik net deze reactie aan het typen. Helaas viel de verbinding weg.
    Wij wensen jou een hele fijne jaarwisseling en dat je nog een hele mooie tijd hebt in Australie.
    Dikke kus pa en ma. Love you.

  • 31 December 2013 - 13:08

    Ilona:

    He Linda!!!

    Wij willen jou een heel goed 2014 wensen!!

    Geniet ervan daarin Australië!!!

    Het is zo februari en dan komen paps en mams!!

    Xxx Ilona Patrick kjell Amy en kian

  • 05 Januari 2014 - 15:27

    Susanne Wegkamp:

    Hé Linda,

    Alle goede wensen voor 2014! Het is ontzettend leuk om jouw verhalen te lezen en foto's te bekijken! Wat een andere wereld ben je in terecht gekomen en wat een levenservaringen rijker!!!!! Het lijkt mij heerlijk om zo een heel nieuw leven 'neer te zetten'. Knap hoor, respect! Ik zal je blijven volgen!

    Veel liefs, Susanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hardwerkende au pair in de brandende zon van Australië!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 19565

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 29 April 2014

Au pair in Sydney

Landen bezocht: